maanantai 15. syyskuuta 2008

2a. Onnen huumaa

Viime jaksossa Lisa meni kihloihin miehen kanssa, joka lopultakin yritti vain hyötyä Lisasta. Hän lähti kesken kihlauksen, koska ei halunnut sitoutua.Lisa oli murheissaan.

Kun toivuin järkytyksestä, kutsuini erään tapaamani miehen kylään. Tutustuimme enemmän, ja taisipa pientä ihastusta olla mukanakin.

Viki (se tosiaan oli hänen nimensä):Niin, minä olen Viki.. Ja sinä olet..
Lisa:...Lisa!
Viki:..niin, Lisa...


..Ja kaikki johti tähän...Rakastimme valtavasti toisiamme.. (tuli otettuu hirveesti kuvii näiden tutustumisest, ja muutenki, mut en todellakaan jaksa laittaa niit tähän, koska ne ei oo mitkään missään järjestyksessä, enkä kunnol nää mitkä kuvat on mitäkin..sori:)
...Kunnes.. hän pyysi minua vaimokseenä! Olin ihan innoissani! Suostuin tietysti.. vihdoin joku minulle sopiva ihana mies...Niin minusta tuli Lisa Lievonen, mutta kannan silti Kivimetsän verta ylpeänä.
Ja tästä varmaan arvaattekin...
Aamulla herätessäni, voin todella pahoin ja oli pakko mennä oksentamaan. Oksensin oksentamastani päästyä, joten soitin lääkärilleni. Hän kysyi oireitani ja kuvailin oikein tarkasti. Hän sanoi minun olevan raskaana. "Minä?!"Minä kiljaisin. Olin riemuissani. Mutten heti us-kaltanut kertoa Vikille...



Lähdimme aamulla molemmat töihin, Viki suunnittelemaan nettisivuja (ai niin, hänen muuttaessaan saimme 10 000 sim.) ja minä alokkaana armeijan palvelukseen.(Sori noi pikkukuvat, mitenköhän en tollasiks on menny?!)

(Muokkasin hieman heidän taloaan niillä rahoilla)
Töistä tultuaan Viki sai 20 000 sim., koska menestyi työssään.



Jatkan tätä seuraavassa b-osassa teknisistä syistä..

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Linkitys käy ;)

Anonyymi kirjoitti...

Linkitin (:

Anonyymi kirjoitti...

Linkitys käy! :]